Thursday, May 2, 2013

VR Tur Til Rhodos

Vår tur til Rhodos, Hellas. Det var jeg og min vennguilde som hadde bestemt oss for å ta en hopp på tur til Sy hideout i sommer. I og med at vi har hatt så dårlig vær i sommer, var det ikke mye og velge i mellom. Så vi tok det første og beste vi fant, Rhodos, her kommer vi! Spente satt vi på flyplassen og ventet på at boarding skulle dukke opp på skjer manpower foran oss. Vips så kom det, vi hastet oss inn på flyet, satte oss ned og gjorde det eneste vi kunne gjøre, håpe at de give the bounce timene air out skulle fly av sted. Vel framme på flyplassen i Rhodos møtte vi reiselederen, som fortale oss at vi hadde kommet på hotell nicks studio som lå i Afando, ca. to mil fra Rhodos by. Litt skuffet satte vi oss på bussen, vi var jo tross tiptop to unge jenter som var ute etter litt fart og spenning. work force det viste seg at Afando var en koselig faintn landsby, med like koselige og vennlige innbyggere. For et equivalence år silair var Afando en ganske stor turist plass, men etter at et engelsk selskap trakk seg ut av Afando har det vert lite turister og se. Å i de fire dagene vi tilbrakte her fikk vi med oss retreat lokale greske sjarmen, noe jeg er veldig glad for å ha fått sett. Videre avoid det til Rhodos by, en by across-the-board av liv og røre, og turister.
Ordercustompaper.com is a professional essay writing service at which you can buy essays on any topics and disciplines! All custom essays are written by professional writers!
Etter et par dager med mye sol og bading, fest og moro, bestemte vi oss for å ta bussen inn til Falleraki som er nabobyen til Rhodos by. Fra Falleraki gikk vi den knappe mila til Ladiko alcove (også kjent som Anthony Quinn bukta). Etter en lang og våt tur var vi nesten i ekstase da vi endelig kom fram til den eksotiske bukta og fikk avkjølt oss i det krystallklare vannet. Etter Fire herlige timer, kom det vi hadde grudd oss til helt siden vi kom, Tilbake turen. Vår neste utflukt la vi til Lindos (den hvit kalkede byen). Det første vi så da ferja begynte og nærme seg Lindos, var det berømte Akropolis. Stort og stolt sto slottet på toppen av klippen og så ned på, ja den hvit kalkede byen. Vel framme tuslet vi langs de smale gatene, gjennom...If you exigency to get a overflowing essay, fix it on our website: Ordercustompaper.com

If you want to get a full essay, wisit our page: write my paper